SAMSUNG

Era nowych wirtualnych doznań

Era nowych

„Life Unstoppable” to wydarzenie zorganizowane przez Samsunga, w ramach którego firma zaprezentowała najnowsze smartfony, urządzenia ubieralne, telewizory, produkty audio i AGD.

Przygotowana przez Samsunga interaktywna podróż w wirtualnym świecie pozwoliła na poznanie produktów, a także przekonanie się, jak urządzenia wprowadzone w 2020 r. zapewniają rozrywkę, pobudzają kreatywność oraz efektywność w działaniu, tak ważne w dzisiejszym cyfrowo połączonym świecie. Wydarzenie „Life Unstoppable” to dynamiczna, 45-minutowa wirtualna podróż w głąb najnowszych rozwiązań technicznych firmy Samsung. Prezenterzy oraz specjalnie zaproszeni goście pokazali, jak wprowadzane przez Samsunga innowacje pozwalały na tworzenie rozwiązań ukierunkowanych na łączność, współpracę i ciągłość działania tak, żeby nic nie było w stanie nas powstrzymać. Interaktywna forma prezentacji to doskonały sposób na odkrycie nowych urządzeń – smartfonów, telewizorów i urządzeń AGD – bez konieczności wychodzenia z domu. Innowacje zintegrowanego systemu firmy Samsung dostarczają rozwiązań odpowiadających na potrzeby użytkowników, poczynając od udogodnień związanych z domową rozrywką, przez tworzenie niesamowitych wrażeń z grania, a na wydajnych urządzeniach smart kończąc. Wszystko to tworzy przestrzeń dla kreatywnej pracy i zabawy, zarówno w domu, jak i poza nim. Tegoroczna cyfrowa forma prezentacji to jeden z wielu sposobów, w jakie firma stara się dostosować do globalnych zmian związanych z ograniczeniami dotyczącymi podróży, miejsca pracy oraz osobistych interakcji między ludźmi.

Firma Samsung kontynuuje wprowadzanie przełomowych innowacji dla naszych klientów. Cieszymy się, że możemy na nowo odkrywać sposoby prezentacji, które umożliwiają przedstawienie naszej najnowszej linii smartfonów, urządzeń typu wearables, telewizorów, urządzeń AGD i innych. Jest to podróż, która pokaże, jak nasza przełomowa technika oparta na łączności, napędza życie tak, by było nie do zatrzymania – mówi Benjamin Braun, Samsung Europe’s chief marketing officer.

2020-09-04
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket