Rozmowa z Tomaszem Krzakowskim – prezesem zarządu Adler Europe Group
Redakcja: Ostatnią okazją do rozmowy był jubileusz 25-lecia Adler Europe Group. W tym roku firma obchodzi 30. rocznicę istnienia. Jak zmieniła się firma w ciągu ostatnich 5 lat?
Tomasz Krzakowski: Ostatnie lata minęły pod znakiem umacniania naszych marek w kraju i w Europie. Unowocześniliśmy i poszerzyliśmy ofertę produktową. Zmodernizowaliśmy platformę B2B, automatyzując proces składania zamówień. Uczestniczyliśmy w większości najważniejszych europejskich eventów targowych. Dzięki mediom społecznościowym znacznie uprościła się komunikacja z odbiorcami.
Jakie marki są dostępne w ofercie firmy i jak są pozycjonowane na rynku?
Oferujemy trzy marki: Camry – ekskluzywna marka dla najbardziej wymagającego klienta, Adler – charakteryzujący się doskonałą jakością i ceną oraz Mesko – klasa ekonomiczna, oferująca nowoczesny design oraz spełniająca wysokie wymagania klientów.
Na rozwój których marek z oferty firma planuje najbardziej postawić w przyszłości?
Stawiamy na zrównoważony rozwój wszystkich naszych marek. Ważnym elementem jest komplementarne portfolio każdej z nich. Dlatego nasz zespół ciągle wprowadza nowości produktowe we wszystkich kategoriach.
© 2025 InfoMarket