ZELMER

Intensywny rozwój pomimo pandemii

Intensywny rozwój

Rozmowa z Andrzejem Woźniakiem – prezesem spółki Eurogama, będącej wyłącznym dystrybutorem marki Zelmer

Redakcja: Ubiegłoroczny debiut Zelmera w ofercie firmy Eurogama niósł ze sobą wiele wyzwań, a dodatkowo na świecie wybuchła pandemia. Jak wpłynęło to na realizację założonych planów?

Andrzej Woźniak: Oczywiście, pandemia miała spory wpływ na naszą pracę i plany, jakie mieliśmy względem 2020 r. Przyniosła szereg ograniczeń, takich jak brak możliwości odwiedzin fabryk w różnych miejscach świata, odbywania spotkań biznesowych, czy chociażby spowolniła procesy produkcyjne, ale finalnie rok zaliczamy do udanych.

W jaki sposób firma zareagowała na pandemię?

Musieliśmy szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości, i tak też się stało. A że jesteśmy bardzo zgranym zespołem, udało nam się to bez trudu, szybko przeszliśmy na tryb pracy zdalnej, korzystając z najnowszych rozwiązań technologicznych, staraliśmy się pracować, jak zawsze, na 100 proc. swoich możliwości.

Zapewne przez panującą sytuację realizację części planów trzeba było przesunąć?

Tak jak wspominałem wcześniej, pandemia spowolniła nieco realizację kilku projektów, nad którymi wciąż pracujemy, ale na szczęcie, odłożyła je tylko w czasie. Dało nam to więcej możliwości skupienia się nad poszczególnymi detalami, dzięki czemu ten rok jest czasem wdrażania wielu premier produktowych dla marki Zelmer.

Jak dużą popularnością cieszą się urządzenia Zelmera? Czy zaufanie do marki wciąż przyciąga polskich konsumentów, a może są to inne czynniki?

Oczywiście, staramy się kontynuować ponad 50-letnie tradycje marki Zelmer, rozwijając równolegle nowe kierunki i nowe kategorie, co w ubiegłym roku docenili nasi klienci, kupując nasze produkty

 

Intensywny rozwój

Obecnie oferta Zelmera na rynku składa się drobnego sprzętu kuchennego, domowego, pielęgnacyjnego oraz urządzeń wentylacyjnych.

W ofercie Zelmera znajdziemy także urządzenia z polskich fabryk. Jakie są to produkty?

Na początku były to czajniki elektryczne, filtry i worki do odkurzaczy. Dodatkowo do tej gamy produktowej dołączają na bieżąco suszarki spożywcze, miksery ręczne, maszynki do mięsa, wentylatory i odkurzacze.

W jaki sposób wspiera sprzedaż B&B Trends, obecny właściciel marki Zelmer?

Działamy praktycznie jak jeden organizm. Hiszpański team wspiera nas we wspólnym doborze kolejnych produktów, jakie trafiają do oferty, korzystamy z laboratoriów technicznych czy też doradztwa w obszarze marketingu i promocji.

Jakie działania promocyjne podjęła firma, aby jeszcze bardziej przybliżyć markę polskim konsumentom?

Tuż pod koniec 2020 r. zrealizowaliśmy kampanię w telewizji i Internecie, której celem było pokazanie polskim klientom, że marka Zelmer istnieje i ma się bardzo dobrze, a jej oferta stale się rozwija. Oczywiście, zapraszam na nasz fanpage na Facebooku czy Instagramie, gdzie przez cały rok na bieżąco publikujemy informacje dotyczące nowości oraz funkcjonalności naszych produktów, inspirujemy, doradzamy i tworzymy chwile. Dodatkowo, w ramach strategii marketingowej marki, stale jesteśmy obecni chociażby w „Newsweeku” czy też innych tytułach. I, oczywiście, na łamach Państwa wydawnictwa.

Jakiego nowego asortymentu możemy spodziewać się w ofercie Zelmera w najbliższej przyszłości?

Na tę chwile gama produktowa marki jest bardzo szeroka. Są to między innymi generatory pary, deski do prasowania, młynki do kawy, odkurzacze pionowe, parownice czy gofrownice. W 2021 r. planujemy wprowadzenie kilkudziesięciu nowych produktów, ale na dzień dzisiejszy chciałbym, aby pozostały owiane tajemnicą. W tej chwili mogę jedynie obiecać, że będziemy szeroko komunikować każdą kolejną premierę, a będzie ich naprawdę dużo.

Intensywny rozwój

Obecnie oferta Zelmera na rynku składa się drobnego sprzętu kuchennego, domowego, pielęgnacyjnego oraz urządzeń wentylacyjnych.

Intensywny rozwój

Obecnie oferta Zelmera na rynku składa się drobnego sprzętu kuchennego, domowego, pielęgnacyjnego oraz urządzeń wentylacyjnych.

2021-02-01
4
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket