PROFIX

„Laur Konsumenta” dla marek Lahti Pro i Proline

„Laur Konsumenta”

W tegorocznej edycji prestiżowego plebiscytu „Laur Konsumenta” w kategorii odzież robocza marka Lahti Pro została odznaczona godłem „Top Marka 2021”. Marka Proline została wyróżniona „Złotym Laurem Konsumenta” w kategorii narzędzia ręczne.

Lahti Pro jako jedyna marka z sektora „odzież ochronna” znalazła się w rankingu „Top Marka 2021”. Jest to ogromną nobilitacją. Potwierdzeniem, że Lahti Pro prowadzi otwartą, intensywną i skuteczną komunikację zewnętrzną. Dzięki temu konsumenci mogą każdego dnia dokonywać świadomego wyboru. To kolejne ważne wyróżnienie rynkowe uzyskane przez Lahti Pro w ostatnich latach. Godło „Top Marka” przyznawane jest najlepszym markom w danej kategorii, które charakteryzują się dużą rozpoznawalnością oraz widocznością w mediach tradycyjnych i internetowych. Ostatecznej oceny pozycji marki dokonuje kapituła plebiscytu „Laur Konsumenta”.

To trzeci rok z rzędu, w którym wyroby oznaczone logo Proline uznane zostały za najbardziej znaną markę narzędzi ręcznych w Polsce. Dodatkowo za trzykrotne zajęcie pierwszego miejsca marka Proline została również wyróżniona tytułem „Laur Konsumenta – Grand Prix 2021”. Jest to potwierdzenie czołowej pozycji na rynku oraz uznania, jakim cieszą się produkty Proline w oczach finalnych użytkowników. Kolejny rok z rzędu powiększa się grono użytkowników doceniających skuteczność i trwałość rozwiązań Proline. Z przeprowadzonych badań wynika, że coraz więcej osób poleca produkty Proline innym użytkownikom. Jest to dla firmy dużym wyróżnieniem.

„Laur Konsumenta” jest ogólnopolskim plebiscytem, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów, usług i marek w różnych kategoriach. To Polacy wyrażają swoją opinię o produktach dostępnych na rynku, stąd wyjątkowy prestiż tej nagrody i wyróżnienie dla nagrodzonego nią produktu firmy.

2021-04-26
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket