SAMSUNG

Badanie rynku na temat suszarek bębnowych

Badanie rynku

Badania przeprowadzone przez firmę Samsung pokazują, że wciąż 79 proc. Polaków nie posiada suszarki bębnowej. Coraz częściej dostrzegamy jednak zalety tego urządzenia i coraz bardziej zdajemy sobie sprawę z tego, w jakim stopniu może ono wpłynąć na komfort naszego życia.

Na podstawie badania 40 proc. badanych uważa, że dzięki suszarce bębnowej oszczędzamy czas, ponieważ eliminujemy konieczność rozkładania tradycyjnej suszarki i rozwieszania każdej sztuki odzieży, a 38 proc. wskazuje na oszczędność miejsca w mieszkaniu. 39 proc. respondentów docenia fakt, że ubrania po suszeniu są od razu gotowe do założenia. Aż dla 78 proc. badanych ważne jest, aby ubrania łatwiej się prasowały. Z kolei dla 72 proc. osób istotna jest możliwość wysuszenia dużych i trudno schnących rzeczy, takich jak kołdry, poduszki, swetry czy odzież puchowa. Do często wskazywanych korzyści zaliczyć można też rozwiązanie problemów z wilgocią w domu i nieprzyjemnym zapachem ubrań (58 proc.), łatwiejsze prasowanie i ładniejszy zapach ubrań (51 proc.) oraz łatwość obsługi (24 proc.).

Większość badanych nie posiada w domu suszarki automatycznej, ale w badaniach wyraźnie zaznacza się zmiana postrzegania tego urządzenia – coraz więcej Polek i Polaków dostrzega zalety związane z posiadaniem suszarki, a tym samym zwiększenia komfortu życia. Dziś suszarki automatyczne możemy porównać do zmywarek, bez których większość z nas nie wyobraża już sobie kuchni. Wszystko wskazuje na to, że wraz z rozwojem innowacji oraz mając na uwadze zmiany w naszym stylu życia, suszarki staną się niezbędnym sprzętem w każdym domu.

Badanie zostało przeprowadzone dla firmy Samsung przez agencję ARC Rynek i Opinia. Zostało zrealizowane w dniach od 25 listopada do 2 grudnia 2020 r. na reprezentatywnej grupie Polaków posiadających pralkę w gospodarstwie domowym metodą wywiadów internetowych CAWI (ang. Computer- Assisted Web Interview).

Badanie rynku
2021-07-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket