AMICA

Z prestiżowymi nagrodami „Golden Arrow”

Z prestiżowymi nagrodami

Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.  tech, otrzymała nagrody „Golden Arrow” w dwóch kategoriach: „wysyłka bezpośrednia  B2B” oraz „promocja sprzedaży B2B”. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady  Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii „program lojalnościowy B2B”. 

„Polska Kronika Amica” to kampania  adresowana do najlepszych sklepów  niezależnych, z którymi grupa Amica  współpracuje w kanale sprzedaży  hurtowej. Poza celami sprzedażowymi  projekt miał za zadanie podkreślenie  historii marki, jej korzeni oraz otoczenia  rynkowego, zarówno w kontekście  historycznym, jak i systemowym.  Kampania została zrealizowana  jesienią 2020 r. 

W okresie pandemii dostrzegliśmy,  że konsumenci, chcąc wesprzeć polską  gospodarkę i miejsca pracy, chętniej  sięgają po rodzime towary i produkty. Ten trend  był punktem wyjścia do stworzenia „Polskiej Kroniki  Amiki”, bazującej na historii, doświadczeniu  i dziedzictwie naszej marki. Jesteśmy  firmą z ponad 70-letnią tradycją  i cieszymy się, że podkreślenie  tej wartości w relacjach z naszymi  klientami w obszarze B2B przyniosło  dobre efekty – powiedział Jan  Daniel, menedżer wsparcia sprzedaży  i koordynator projektu w grupie  Amica. 

Kampania zrealizowana we współpracy  z agencją H2H.tech zdobyła  nagrody w dwóch kategoriach: „wysyłka  bezpośrednia B2B” oraz „promocja  sprzedaży B2B”. Dodatkowo,  wyróżnienie w kategorii „program lojalnościowy  B2B” zdobył projekt „Dekady Amica”, realizowany  od września 2020 r. do lutego 2021 r. Jego adresatami  były studia mebli kuchennych, dla których  komunikacja sprzedażowa została oparta na historii  designu poprzednich dekad, które kształtowały  markę Amica w ostatnich dziesięcioleciach.  „Golden Arrow” to ważne wydarzenie w branży,  które organizowane jest od 2006 r. Za jego pośrednictwem  wyłaniane są największe i najlepiej  przeprowadzone kampanie marketingowe. Jury  ocenia sposób opracowania strategii kampanii  reklamowych, kreatywność i świeżość podejścia,  jakimi powinny charakteryzować się poszczególne  elementy kampanii. Dla oceny ważne są również  skuteczność i efektywność podejmowanych  działań. Organizatorami konkursu są Polskie Stowarzyszenie  Marketingu i VFP Communications. 

2021-08-11
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket