AMICA

Wielozadaniowe zmywarki parowe

Wielozadaniowe

1 września rozpoczęła się kampania promocyjna nowych zmywarek parowych marki Amica. Komunikacja będzie skoncentrowana w przestrzeni online, w tym na kanałach marki w mediach społecznościowych.

Nowe parowe zmywarki marki Amica to przede wszystkim urządzenia skuteczne, a zarazem ciche i gwarantujące sterylne zmywanie. Zmywarki dziś nie tylko ułatwiają pracę w kuchni i zastępują ręczne zmywanie, ale charakteryzują się dużą skutecznością i połączeniem wielu funkcji. Konsumenci coraz częściej wskazują na konieczność maksymalizacji sterylności i częstego usuwania bakterii oraz drobnoustrojów z domowych naczyń. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, Amica wzbogaca nowe zmywarki szeregiem nowych rozwiązań, które pomogą im sprostać. Unikatowy system UV Hygiene Technology aktywuje promienie ultrafioletowe w różnych fazach mycia i suszenia, co pozwala eliminować niebezpieczne drobnoustroje, bakterie i wirusy z całej zmywarki. Po zakończeniu zmywania i otwarciu drzwi światło UV samo wyłącza się, dzięki czemu korzystanie z niego jest w pełni bezpieczne.

W kampanii zwracamy szczególną uwagę na wielozadaniowość naszych zmywarek. W obliczu coraz większych potrzeb użytkowników i ich obciążenia obowiązkami domowymi nowe zmywarki Amica łatwo i bezproblemowo pozwalają sprostać wielu zadaniom z listy naszych obowiązków oraz sprawiają, że mamy więcej czasu dla siebie i naszych bliskich. Hasło, które przyświeca kampanii, to „Wielozadaniowa zmywarka i wszystko odhaczone” – mówi Małgorzata Fuszpaniak, manager ds. komunikacji kategorii marki Amica.

Funkcje, które pozwolą zrealizować wszystkie zaplanowane zadania w kuchni, to przede wszystkim SteamPower Pro, czyli zmywanie z wykorzystaniem pary, które zapewni higieniczną czystość naczyń, zwłaszcza dziecięcych butelek. Na uwagę zasługują także „wszystko domywające” ramię natryskowe WaterSpinner 2.0 oraz cichy i oszczędny silnik SilentDrive 3.0.

W kampanii wizerunkowo-sprzedażowej swoich zmywarek Amica podkreśla także praktyczny aspekt korzystania z tych urządzeń. Funkcja Add+ pozwala na dołożenie naczyń w trakcie cyklu zmywania. Funkcję skróconego mycia OptiTime Pro docenimy, gdy pojawi się potrzeba skrócenia czasu zmywania, na przykład podczas wizyty niezapowiedzianych gości.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada agencja C108. W filmie ponownie pojawia się fragment przeboju Baranovskiego „Lubię być z nią”, który jest motywem przewodnim kampanii urządzeń parowych marki Amica. Plan komunikacji, która rozpoczęłą się 1 września 2021 r., przygotował dom mediowy Value Media.

Wielozadaniowe
2021-09-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket