SAMSUNG

Wyróżniony „Gwiazdą Jakości Obsługi 2022”

Wyróżniony

Samsung Electronics Polska został uhonorowany tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2022” w XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. O przyznaniu nagrody zadecydowało głosowanie klientów, którzy wysoko ocenili prokonsumenckie podejście marki.

Polski Program Jakości Obsługi ma na celu wyłonić firmy najbardziej przyjazne klientom i konsumentom, a poziom satysfakcji monitorowany jest przez cały rok za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Na bieżąco ocenianych jest ponad 40 tys. firm z niemal 250 branż, a prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, czyli rekomendację na rok 2022, otrzymały firmy z najwyższymi notami, które pozytywnie wyróżniają się na tle branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.

Jednym z liderów branży AGD, RTV i elektroniki została marka Samsung, która w roku 2021 otrzymała bardzo wysokie oceny klientów i uzyskała wskaźnik jakości obsługi aż 85,3 proc., poprawiając o 0,1 p.p. wynik z roku poprzedniego.

Cieszy nas uzyskany wynik, a także tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”. Dziękujemy za każdą opinię pochodzącą od naszych klientów – zarówno tych nowych, jak i będących z nami od lat. Wierzymy, że na rezultat zapracowaliśmy na wielu płaszczyznach, od najwyżej jakości produktów po całe doświadczenie związane z ich zakupem, serwisowaniem czy obsługą okołogwarancyjną – mówi Jarosław Orski – szef Customer Care w Samsung Electronics Polska.

Ocena Samsunga wzrosła pomimo spadku wskaźnika ogólnopolskiego dla branży. Wskaźnik jakości obsługi w punktach sprzedaży i serwisu sprzętu AGD, RTV i elektroniki osiągnął w 2021 r. poziom wynoszący 70,5 proc. Oznacza to, że marka Samsung przewyższa wynik krajowy o 7,3 p.p., a wynik branży aż o 14,8 p.p.

2022-07-19
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket