STADLER FORM

10-lecie marki w Polsce i nowe nawilżacze

10-lecie marki w Polsce

W Warszawie odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z okazji 10-lecia działalności marki Stadler Form w Polsce i premiery nowych nawilżaczy do dużych powierzchni.  

Szwajcarska marka Stadler Form obecna jest w Polsce już od 10 lat za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora – DLF. W tym czasie jakość i efektywność produktów w połączeniu z podejściem do designu pozwoliły jej zdobyć uznanie wielu użytkowników w naszym kraju. Na przestrzeni dekady Polacy wybrali urządzenie marki Stadler Form 216 000 razy. Popularność marki w Polsce wyjaśnił Sławomir Radacki, prezes zarządu DLF:

Polacy na przestrzeni ostatnich 10 lat docenili formę, estetykę i efektywność urządzeń marki Stadler Form. Szwajcarskie urządzenia, obok swojej funkcjonalności, są pięknym elementem wystroju wnętrza, który na pierwszy rzut oka nie wygląda jak nawilżacz czy oczyszczacz powietrza. Urządzenia Stadler Form poprawiające jakość powietrza można eksponować w każdym pomieszczeniu bez straty dla jego estetycznego odbioru, w elegancki sposób pasują do wnętrz, a czasami wręcz nadają im charakter. Gościem specjalnym był Martin Stadler, założyciel i CEO Stadler Form. Podkreślił czołową pozycję marki w takich kategoriach jak nawilżacze, wentylatory, osuszacze i termowentylatory oraz innowacyjność produktów.

Wydarzeniem była premiera dwóch nowych nawilżaczy ewaporacyjnych: Karl i jego większego brata – Karl big, polecanych do powierzchni 100 i 150 m2. Z zewnątrz urządzenie jest pokryte elegancką tkaniną w kolorze antracytowym, która poza funkcją estetyczną odgrywa również praktyczną rolę – osłania umieszczone na froncie i w tylnej części urządzenia otwory, którymi nawilżacz zasysa powietrze, aby wyeliminować większe zabrudzenia. Co ważne, materiał można łatwo sposób zdjąć i wyprać w pralce. Nawilżacze powietrza pracują w oparciu o proces nasycenia powietrza cząsteczkami wody (ewaporacja), a powietrze jest rozprowadzane za pomocą wentylatorów. Proces odbywa się bez widocznego parowania. W trybie automatycznym Karl i Karl big samodzielnie zadbają o utrzymanie wskazanego poziomu nawilżenia powietrza. Ich innowacyjna konstrukcja w połączeniu z ekonomicznym silnikiem sprawiają, że są energooszczędne. Urządzenia z rodziny Karl wyłączają się automatycznie w razie opróżnienia zbiornika na wodę, a dodatkowym atutem jest fakt, że ich wkłady filtrujące wykonano z włókien roślinnych i tekstylnych. Pracą nawilżaczy Karl można zarządzać z poziomu panelu dotykowego lub aplikacji Smart Life Smart Living, która daje jeszcze większe możliwości, w tym informację o wilgotności powietrza. Ergonomia i harmonia projektowania znajdują tu odzwierciedlenie w najmniejszym szczególe. Doskonałym przykładem jest uchylany otwór do uzupełniania wody – został umieszczony na wierzchu urządzenia i idealnie komponuje się z żebrowanym panelem. Ważna dla komfortu użytkowania jest możliwość wyboru jasności emitowanego przez diody LED światła, włącznie z całkowitym ich wyłączeniem, by nie zakłócały snu. 10-lecie było okazją do zobaczenia także najpopularniejszych urządzeń – nawilżaczy i aromatyzerów nabiurkowych czy atrakcyjnych wzorniczo i funkcjonalnych wentylatorów.

10-lecie marki w Polsce

Sławomir Radacki – prezes zarządu, DLF (z lewej) i Martin Stadler – założyciel i CEO Stadler Form opowiadali o działalności i produktach marki w Polsce.

10-lecie marki w Polsce

Wygodną obsługę w nawilżaczach Karl zapewniają dotykowe przyciski.

10-lecie marki w Polsce

Atrakcyjną formę ma wentylator Simon z obrotową głowicą poruszającą się w różnych kierunkach.

10-lecie marki w Polsce

Niewielkie aromatyzery, np. Lucy, wyglądają jak świece i stworzą nastrój.

2022-11-06
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket