TCL

Prezentuje nowe telewizory podczas Milan Design Week

Prezentuje nowe telewizory

Okupujący drugą pozycję na globalnym rynku telewizorów TCL nabiera wiatru w żagle. Podczas tegorocznego Milan Design Week firma zaprezentowała część oferty urządzeń na 2023 r., ogłosiła nowe plany sponsorskie i podzieliła się dalszymi perspektywami rozwoju.

Producent przygotował ekspozycję TCL Green Horizon, która koncentrowała się wokół czterech żywiołów. Strefa ziemi skupiała się na oszczędności zasobów i zrównoważonym stylu życia. Kolejnym z elementów była woda, w przestrzeni tej prezentowano urządzenia koncepcyjne, jak interaktywny stół z 43-calowym wyświetlaczem Telly Table czy mobilny telewizor TCL Dune ze stojakiem. W strefie ognia mogliśmy bliżej przyjrzeć się soundbarom oraz najnowszym telewizorom producenta, zaś w strefie powietrza porozmawiać o nowych produktach.

Podczas spotkania producent zaprezentował trzy serie telewizorów QLED – podstawową C64 oraz wyświetlacze C74 i C84, których wspólnym mianownikiem jest zastosowanie matrycy o częstotliwości odświeżania do 144 Hz. Docenią to zwłaszcza gracze, z myślą o których przygotowano także tryb 240 Hz Game Accelerator, w którym telewizor jest w stanie uzyskać jeszcze większą częstotliwość odświeżania dla rozdzielczości Full HD. Z kolei tryb Game Master Pro 2.0 zapewnia dostęp do zaawansowanych ustawień panelu gier. Dodatkowym atutem dla graczy jest mały input lag, na poziomie 5,67 ms. Seria C74 wyposażona jest w podświetlenie typu FALD i dostępna w rozmiarach 55, 65 oraz 75 cali, liczba stref dla każdej z przekątnych to odpowiednio 120, 160 oraz 220. To pozwala na uzyskanie znakomitego kontrastu, a jasność wg informacji ma sięgać nawet 1000 nt.

Linię C84 wyróżnia przede wszystkim zastosowanie efektywnego podświetlenia mini-LED. Jego zaletą jest możliwość uzyskania dużej jasności, nawet do 2000 nt, oraz wielokrotnie większej liczby niezależnie wygaszanych stref podświetlania. Seria ta jest dostępna w rozmiarach 55, 65, 75 i 85 cali, a liczba stref dla każdego z nich to odpowiednio 480, 576, 720 i 896. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie dużego współczynnika kontrastu. Dodatkowo pojawić się ma model 98C845, który zaoferuje przekątną aż 98 cali. Producent intensywnie stawia na rozwój dużych ekranów, żeby zaoferować konsumentom w domowym zaciszu kinowe wrażenia.

Podczas Milan Design Week TCL przedstawił się również jako firma odpowiedzialna społecznie i środowiskowo. Jak wynika z TCL Technology ESG Report 2022, firma TCL Technology zainwestowała w ochronę środowiska łącznie 1,04 mld USD. TCL Technology zaoszczędziła 229,53 mln ton wody, a ilość przetworzonych zasobów wodnych osiągnęła 54,64 mln ton. Ponadto ilość przetworzonych odpadów wynosi 81 865 ton. Oprócz tego w 2025 r. producent zobowiązuje się do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych o 18 proc., zużycia wody o 27 proc., zużycia energii o 13 proc. i zużycia gazu ziemnego o 70 proc.

Prezentuje nowe telewizory

O najnowszych telewizorach opowiadał Olivier Semenoux – head of product marketing and go-to-market director w TCL Europe.

Prezentuje nowe telewizory

Produkty koncepcyjne zaprezentował Tiago Abreu, szef Design Innovation Center, X-Lab w TCL. Wśród nich znalazł się innowacyjny stół z dotykowym ekranem Telly Table.

Prezentuje nowe telewizory

Plany marketingowe TCL omówił Easton Kim, marketing director w TCL Europe.

Prezentuje nowe telewizory

W swoich najnowszych telewizorach TCL stawia na duże przekątne i wydajne podświetlenie. Nie zabraknie także funkcji przygotowanych z myślą o graczach.

2023-05-02
x

Kontakt z redakcją

© 2024 InfoMarket