Firma Beko opublikowała informację dotyczącą wpływu recyklingu sprzętu elektrycznego na środowisko, przedstawiając konkretne i mierzalne dane potwierdzające, że działania prowadzone w tym obszarze przynoszą realne korzyści. Zaprezentowane wyniki pokazują, że recykling nie jest jedynie elementem strategii wizerunkowej, ale działaniem o konkretnym, policzalnym efekcie środowiskowym.
Czytaj więcej...
Midea zaprezentowała swoją najnowszą ofertę podczas prestiżowych targów Korea Electronics Show 2025 w Seulu. Występ na jednej z najważniejszych imprez technologicznych w Azji stanowił element strategii wzmacniania obecności marki na rynkach międzynarodowych.
Czytaj więcej...
LG przedstawiło swoją ultra-premium linię urządzeń kuchennych do zabudowy pod marką SKS podczas targów Design Week Mexico. W ramach wydarzenia, które jest jednym z największych festiwali designu w Ameryce Łacińskiej, marka miała status wyłącznego partnera sprzętu AGD, prezentując eleganckie zestawy do zabudowy.
Czytaj więcej...
Haier rozwija globalny program, którego celem jest włączenie krajów rozwijających się w nowoczesny obieg technologiczny i przemysłowy. Inicjatywa ma charakter praktyczny i społeczny – łączy rozwój przemysłu AGD z poprawą jakości życia lokalnych społeczności.
Czytaj więcej...
Podczas gali „SAP Innovation Awards”, towarzyszącej wydarzeniu „SAP NOW AI Tour Poland”, wyróżniono firmy, które w szczególny sposób wykorzystują potencjał nowych rozwiązań w rozwoju biznesu. Wśród nagrodzonych znalazła się grupa Amica – jeden z liderów cyfrowej transformacji w polskim przemyśle.
Czytaj więcej...
Marka Candy, należąca dziś do grupy Haier Europe, obchodzi swoje osiemdziesięciolecie wyjątkowym wydarzeniem, które łączy historię z wizją przyszłości. W Mediolanie otwarto wystawę pod tytułem „An Archive of Possible Machines”, prezentującą osiem dekad projektowania i technologicznych odkryć, które wpłynęły na rozwój urządzeń gospodarstwa domowego w Europie.
Czytaj więcej...
Podczas tegorocznego Smart Home Day Beko Europe zaprezentowało koncepcję tzw. ukrytych innowacji, czyli rozwiązań, które nie rzucają się w oczy, ale mają realny wpływ na codzienne życie użytkowników.
Czytaj więcej...
Marka Samsung rozpoczęła kampanię promocyjną, w której prezentuje najnowsze pralki i suszarki z serii Bespoke A, wyposażone w „inteligentny” ekran AI Home. Kampanii towarzyszy oferta cashback, w ramach której można otrzymać do 1600 zł zwrotu za zakup wybranych urządzeń.
Czytaj więcej...
Jesień to tradycyjny czas audytów w fabrykach dużego AGD BSH w Polsce – i po raz kolejny zakończył się on imponującym wynikiem. Zewnętrzna instytucja certyfikująca Bureau Veritas potwierdziła, że wszystkie kluczowe procesy w polskich fabrykach i centrach logistycznych BSH są prowadzone zgodnie z międzynarodowymi normami ISO i spełniają najwyższe wymagania jakościowe.
Czytaj więcej...
Sieć Media Expert rozpoczęła budowę nowego centrum dystrybucyjnego w Łodzi. Inwestycję realizuje Panattoni, jeden z największych deweloperów powierzchni przemysłowych w Europie. Kompleks o łącznej powierzchni 208 tysięcy metrów kwadratowych stanie się jednym z największych obiektów logistycznych w Polsce.
Czytaj więcej...
Pięć lat temu rozpoczęło działalność centrum logistyczne we Wrocławiu, czyli jedno z najważniejszych ogniw łańcucha dostaw BSH. To właśnie stąd każdego dnia wyruszają w świat tysiące lodówek, piekarników i innych urządzeń marek Bosch i Siemens, które trafiają do klientów w całej Europie. Jubileusz to nie tylko okazja do wspomnień, ale przede wszystkim do podkreślenia, jak ogromną rolę odgrywa ta inwestycja w rozwoju firmy i całej branży AGD w Polsce.
Czytaj więcej...
Marka Amica po raz kolejny potwierdziła swoją pozycję lidera w segmencie sprzętów kuchennych. Kuchnie wolnostojące tego producenta zostały uhonorowane tytułem „Konsumenckiego Lidera Jakości 2025”, przyznawanym na podstawie opinii użytkowników. Wyróżnienie dowodzi, że polscy konsumenci postrzegają urządzenia Amiki jako synonim niezawodności, funkcjonalności i intuicyjnej obsługi.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket