Artykuły

Mamy swoje sposoby na zbiórkę elektrośmieci w szkołach i gminach

Mamy swoje sposoby na zbiórkę elektrośmieci w szkołach i gminach

2025-07-14

O tym, jak skutecznie łączyć ekologię z lokalnym zaangażowaniem, opowiadają Małgorzata Krueger – kierownik projektów (od lewej) oraz Karolina Wrońska – dyrektor marketingu w ASEKOL.PL.

Czytaj więcej...
„Eko-PROFIT – REcycling to się opłaca!”. Zbieraj elektroodpady i zarabiaj!

„Eko-PROFIT – REcycling to się opłaca!”. Zbieraj elektroodpady i zarabiaj!

2025-07-14

„Eko-PROFIT – REcycling to się opłaca!” to program, który łączy ekologię z realnym zyskiem. Zbierając elektroodpady i baterie, nie tylko podnosisz świadomość ekologiczną, ale i zdobywasz znaczne fundusze na rozwój działalności swojej szkoły, sołectwa, straży czy koła gospodyń!

Czytaj więcej...
ElektroEko inspiruje: największe i jedyne takie inicjatywy edukacyjne w służbie ekologii

ElektroEko inspiruje: największe i jedyne takie inicjatywy edukacyjne w służbie ekologii

2025-07-14

Współczesne firmy, niezależnie od branży, coraz częściej stają przed pytaniem: jak realnie włączyć się w działania na rzecz środowiska i jednocześnie budować wartość swojej marki? Odpowiedź jest prostsza, niż się wydaje – to sprawdzone, rozpoznawalne i skuteczne kampanie edukacyjne, które od lat angażują miliony Polaków. Inicjatywy ElektroEko to gotowe rozwiązania, które wspierają ochronę środowiska oraz wzmacniają społeczny odbiór działań firm wprowadzających sprzęt elektryczny i elektroniczny na polski rynek.

Czytaj więcej...
Samsung i Centrum Nauki Kopernik prezentują Orbium – innowacyjny zestaw edukacyjny dla szkół!

Samsung i Centrum Nauki Kopernik prezentują Orbium – innowacyjny zestaw edukacyjny dla szkół!

2025-07-14

Samsung i Centrum Nauki Kopernik połączyły siły, aby stworzyć nowe narzędzie edukacyjne. Orbium to zestaw, który umożliwia uczniom odkrywanie i zgłębianie zagadnień z wielu dziedzin – od fizyki po historię – przez różnorodne eksperymenty oraz wykorzystanie interdyscyplinarnych scenariuszy lekcyjnych.

Czytaj więcej...
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket