IMM

Świętuje jubileusz 25-lecia istnienia

Świętuje jubileusz 25-lecia istnienia

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) obchodzi w tym roku swój jubileusz – mija dokładnie 25 lat od powstania firmy, która w 2000 roku zrewolucjonizowała rynek monitoringu mediów w Polsce. Uroczysta gala z okazji ćwierćwiecza działalności odbyła się 6 czerwca 2025 roku w warszawskim Och-Teatrze.

IMM wyróżnia się unikatową integracją danych z mediów tradycyjnych (prasa, radio, telewizja), cyfrowych (portale internetowe), społecznościowych (m.in. TikTok, YouTube), jak również podcastów i reklamy. Firma działa także poza granicami Polski – od 2008 roku funkcjonuje w Rumunii pod marką mediaTRUST. Z usług IMM korzystają tysiące podmiotów – od globalnych korporacji i agencji PR, przez administrację publiczną, aż po kluby sportowe, artystów, fundacje NGO oraz małe i średnie przedsiębiorstwa.
– Zaczynaliśmy jako kilkuosobowy zespół, dziś jesteśmy największą i jedyną w 100 % polską firmą technologiczną w branży monitoringu mediów – przypomina prezes Paweł Sanowski. – 25 lat temu stawialiśmy na technologie i elastyczne podejście do klienta. Dziś korzystamy z AI i analiz big data, o których wtedy jeszcze nikt nie słyszał.
IMM nieustannie inwestuje w rozwój technologii i od ponad dwóch dekad prowadzi własne badania, m.in. „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, „O tym się mówi” (we współpracy z Radiem ZET), „Top Marka” z magazynem Press oraz ranking „Najcenniejsze kobiece marki osobiste” z Forbes Women. Wyniki są wykorzystywane przez zarządy, marketingowców, rzecznictwo prasowe i agencje, stanowiąc podstawę decyzji strategicznych.
Prezes Sanowski zapowiedział, że IMM będzie nadal rozwijać monitoring w nowych mediach — bo liczba kanałów medialnych stale rośnie, a firma jest technologicznie gotowa, by podejmować kolejne wyzwania.

Świętuje jubileusz 25-lecia istnienia-2
2025-06-20
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket