Castorama Polska chce zachęcić Polaków do wykorzystywania ekologicznych rozwiązań w swoich domach. Ich stosowanie deklaruje już 83 proc. z nich – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie jednej z największych sieci sklepów home improvement w Polsce.
Czytaj więcej...
Firma Husqvarna Construction 9 grudnia 2021 r. ogłosiła plany dalszej konsolidacji marek w segmencie przygotowywania powierzchni. Niedawno nabyte produkty, usługi i rozwiązania Blastrac i Diamatic zostaną w najbliższych latach oznaczone marką Husqvarna i włączone do globalnej oferty firmy Husqvarna.
Czytaj więcej...
Podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej ogłoszono zdobywców nagród „Effie” 2021. To prestiżowe wyróżnienie zostało wręczone już 22. raz w naszym kraju. W tym roku firma Kärcher została, wraz z wspierającym ją domem mediowym Wavemaker, nagrodzona brązową statuetką w kategorii „dobra konsumpcyjne”.
Czytaj więcej...
Czy wszyscy zdołaliśmy się już przyzwyczaić do reżimu sanitarnego, który wprowadziła w nasze życie pandemia Covid-19? Z raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield wynika, że bezpieczeństwo sanitarne to nadal kluczowy aspekt dla komfortu klientów w przestrzeniach handlowych.
Czytaj więcej...
W 2021 r. średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca w Europie wynosi 15 055 euro. Jednak wśród 42 krajów objętych badaniem ta kwota jest bardzo zróżnicowana.
Czytaj więcej...
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki SA. Firma została sponsorem tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz oficjalnym sponsorem PlusLigi, Tauron Ligi oraz Tauron 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Czytaj więcej...
To już 3. edycja publicznej kampanii edukacyjnej „Już nie świeci? Oddaj do elektrośmieci” realizowana przez firmę ElektroEko.
Czytaj więcej...
Recykling elektrośmieci to temat, który wciąż w niewielkim stopniu funkcjonuje w świadomości społecznej. Dlatego w odpowiedzi na to wyzwanie w Warszawie powstało Centrum ElektroEkologii.
Czytaj więcej...
Nowe etykiety energetyczne na pralkach, pralkosuszarkach, chłodziarkach, zamrażarkach czy zmywarkach są widoczne w sklepach już od 1 marca br. Od 1 września br. są widoczne także na lampach i nowoczesnych źródłach światła, które zostały przebadane zgodnie z zasadami nowej klasyfikacji.
Czytaj więcej...
W ramach europejskiego projektu „Life Cleanairmm” (LIFE18 ENV/DE/000054) Budimex SA rozpoczął współpracę z niemiecko-fińskim start-upem Instagrid GmbH, produkującym przenośne baterie do zasilania sprzętu budowlanego. Powerbanki zastępują spalinowe generatory prądu.
Czytaj więcej...
Zasilanie akumulatorowe cieszy się coraz większą popularnością. Marka Scangrip wprowadziła do swojej oferty oświetlenie wykorzystujące uniwersalne akumulatory Cordless Alliance System.
Czytaj więcej...
Polski rynek e-commerce podczas pandemii rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, wartość obrotów e-commerce B2B w Polsce, obejmującego zarówno sprzedaż przez e-sklep lub platformę (czyli tzw. webową), jak i bezpośrednią wymianę danych w formie elektronicznej (EDI), na koniec zeszłego roku jest oceniana na około 450 mld zł.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket