Wybierając firmowy sklep internetowy Samsunga, użytkownik otrzymuje gwarancję najniższej ceny w przypadku zakupu sprzętu AGD lub urządzeń Galaxy.
Nawet jeśli w ciągu 6 dni zakupiony smartfon, inne urządzenie mobilne Galaxy czy też produkty AGD znajdziemy w niższej cenie w sklepach online wybranych autoryzowanych partnerów, otrzymamy zwrot różnicy. Wystarczy, że prześlemy prawidłowo wypełniony formularz zgłoszeniowy, zgodnie z wymaganymi w „Regulaminie – Galaxy” lub „Regulaminie – AGD” informacjami. Pamiętaj, że na zgłoszenie masz 7 dni od daty zakupu. Oczekuj na potwierdzenie mailowe konsultanta, weryfikację zgłoszenia, a następnie przelew różnicy w cenie – na numer konta bankowego podany w zgłoszeniu.
Potwierdzeniem znalezienia oferty jest zrzut ekranu. Musi być czytelny oraz wykonany z widokiem na stronę karty produktu na komputerze lub laptopie. Zrzut ekranu musi zawierać w widoczny sposób: nazwę produktu, widoczny adres URL prowadzący do produktu, widoczną cenę za produkt, zawierać datę oraz godzinę wykonania zrzutu ekranu. Produkt musi być nowy (nieużywany), dostępny do sprzedaży, możliwy do zamówienia na stronie internetowej u wybranego autoryzowanego partnera, identyczny pod względem marki, modelu, wielkości oraz koloru z produktem zakupionym na www.samsung.pl. Produkt nie może pochodzić ze strefy outlet ani mieć oznaczeń typu uszkodzone, otwarte opakowanie.
Program prowadzony jest na zasadach i warunkach opisanych w regulaminie, w okresie od 14 sierpnia 2024 r. do zakończenia programu przez organizatora z dwutygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z regulaminem lub do wyczerpania limitu zwrotów (skutecznie uznanych zgłoszeń), który wynosi 1000, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. Regulamin oraz lista sklepów partnerskich dostępne są na stronie samsung.pl.
© 2024 InfoMarket