„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta urządzeń AGD klasy premium. Ta największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie.
W Miele tradycja łączy się z innowacją. Od 125 lat Miele oznacza pierwszorzędną jakość i niezrównaną precyzję. W nieustannie zmieniającym się świecie jedna rzecz pozostaje niezmienna: dążenie firmy do zapewniania zawsze lepszych rozwiązań – „Immer besser“.
Od czasu powstania w 1899 r. firma Miele podąża za swoim motto „Immer besser“, co oznacza, że robi wszystko, żeby być „zawsze lepsza” niż inni dostawcy, ale także „zawsze lepsza“ niż już jest. Miele chce, żeby codzienne życie użytkowników sprzętów tej marki było łatwiejsze i przyjemniejsze dzięki coraz lepszym produktom. Kampania reklamowa bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki. Kampania realizowana jest w telewizji, m.in. w stacjach grupy TVN Warner Bros Discovery, Polsat Media, TVP, a także w Internecie oraz drukowanych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle'owej. Media strategicznie zaplanowała i kupiła agencja mediowa Spark Foundry.
© 2024 InfoMarket