Firma Husqvarna Construction 9 grudnia 2021 r. ogłosiła plany dalszej konsolidacji marek w segmencie przygotowywania powierzchni. Niedawno nabyte produkty, usługi i rozwiązania firm Blastrac i Diamatic zostaną w najbliższych latach oznaczone marką Husqvarna i włączone do globalnej oferty firmy Husqvarna.
Czytaj więcej...
Wraz z firmą Trackunit, liderem w zakresie usług zarządzania flotą w branży budowlanej, firma Hilti może teraz zaoferować jeszcze więcej rozwiązań w ramach swojej usługi ON!Track.
Czytaj więcej...
Rynek mieszkaniowy przeżywa boom, podaż nie nadąża za popytem. W ciągu trzech kwartałów 2021 r. w Polsce wydano 157 tys. pozwoleń na budowę, to jest o 37 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego
Czytaj więcej...
Castorama Polska chce zachęcić Polaków do wykorzystywania ekologicznych rozwiązań w swoich domach. Ich stosowanie deklaruje już 83 proc. z nich – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie jednej z największych sieci sklepów home improvement w Polsce.
Czytaj więcej...
Firma Husqvarna Construction 9 grudnia 2021 r. ogłosiła plany dalszej konsolidacji marek w segmencie przygotowywania powierzchni. Niedawno nabyte produkty, usługi i rozwiązania Blastrac i Diamatic zostaną w najbliższych latach oznaczone marką Husqvarna i włączone do globalnej oferty firmy Husqvarna.
Czytaj więcej...
Podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim Operze Narodowej ogłoszono zdobywców nagród „Effie” 2021. To prestiżowe wyróżnienie zostało wręczone już 22. raz w naszym kraju. W tym roku firma Kärcher została, wraz z wspierającym ją domem mediowym Wavemaker, nagrodzona brązową statuetką w kategorii „dobra konsumpcyjne”.
Czytaj więcej...
Czy wszyscy zdołaliśmy się już przyzwyczaić do reżimu sanitarnego, który wprowadziła w nasze życie pandemia Covid-19? Z raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield wynika, że bezpieczeństwo sanitarne to nadal kluczowy aspekt dla komfortu klientów w przestrzeniach handlowych.
Czytaj więcej...
W 2021 r. średnia siła nabywcza przypadająca na mieszkańca w Europie wynosi 15 055 euro. Jednak wśród 42 krajów objętych badaniem ta kwota jest bardzo zróżnicowana.
Czytaj więcej...
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki SA. Firma została sponsorem tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz oficjalnym sponsorem PlusLigi, Tauron Ligi oraz Tauron 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Czytaj więcej...
To już 3. edycja publicznej kampanii edukacyjnej „Już nie świeci? Oddaj do elektrośmieci” realizowana przez firmę ElektroEko.
Czytaj więcej...
Recykling elektrośmieci to temat, który wciąż w niewielkim stopniu funkcjonuje w świadomości społecznej. Dlatego w odpowiedzi na to wyzwanie w Warszawie powstało Centrum ElektroEkologii.
Czytaj więcej...
Nowe etykiety energetyczne na pralkach, pralkosuszarkach, chłodziarkach, zamrażarkach czy zmywarkach są widoczne w sklepach już od 1 marca br. Od 1 września br. są widoczne także na lampach i nowoczesnych źródłach światła, które zostały przebadane zgodnie z zasadami nowej klasyfikacji.
Czytaj więcej...© 2024 InfoMarket