Koncern Arçelik podejmuje kolejną inicjatywę na rzecz walki z globalnym ociepleniem. W ramach swojej misji społecznej „Respecting the World, Respected Worldwide”, CEO grupy – Hakan Bulgurlu podjął wyzwanie wspinaczki na Mount Everest. Gest ten ma zwiększyć świadomość zagrożeń wynikających ze zmian klimatycznych.
Czytaj więcej...
Światowy Dzień Ziemi to świetna okazja, aby zastanowić się, jaki wpływ na środowisko mają nasze codzienne nawyki. Z tej okazji firma Comitor zaprezentowała kilka prostych zasad i modeli, które ułatwiają wprowadzenie ich w życie. Wspólnie możemy zrobić wiele dla siebie i przyszłych pokoleń.
Czytaj więcej...
Jak prezentowałby się okap marki Faber w twojej kuchni? Dzięki nowej aplikacji Sketchfab na telefon lub tablet możesz się o tym przekonać, zanim jeszcze wybierzesz dla siebie odpowiedni model.
Czytaj więcej...
Marka Bosch rozpoczęła intensywną kampanię reklamową pralek. Działania offline przeplatają się z działaniami online.
Czytaj więcej...
Remondis Electrorecycling i Electro- System OOSEiE regularnie prowadzą publiczne akcje edukacyjne, w które angażują się również ich pracownicy. 24 maja br. wraz z ekologiem i podróżnikiem Dominikiem Dobrowolskim rozpoczęli realizację projektu REjS.
Czytaj więcej...
Ciągły rozwój i ulepszenia są podstawą przedsiębiorczego działania firmy Miele. Fakt, że Miele podąża za tą strategią, potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. Tym razem niemiecki producent może pochwalić się dwiema nagrodami „iF Gold Award 2019”.
Czytaj więcej...
BSH w Łodzi zaoferuje pracę sezonową aż 400 osobom. Poszukiwani są pracownicy na zróżnicowane stanowiska związane z produkcją fabryczną. Kilkuset pracowników znajdzie zatrudnienie tymczasowe w zmodernizowanej niedawno Fabryce suszarek do ubrań.
Czytaj więcej...
Podczas obrad walnego zgromadzenia akcjonariusze Amica SA zdecydowali o składzie osobowym zarządu i rady nadzorczej w nowej kadencji, a także przychylili się do propozycji zarządu w kwestii przeznaczenia łącznej kwoty w wysokości 30,1 mln zł (tj. 4 zł na akcję) – z zysku za rok 2018 – na wypłatę dywidendy dla akcjonariuszy.
Czytaj więcej...
Firma innogy Polska we współpracy ze SpotData przygotowała raport pt. „Megatrendy zmieniające przemysł. Polskie firmy produkcyjne na tle globalnych megatrendów przemysłowych”, w którym identyfikuje i analizuje najważniejsze trendy i wyzwania dla sektora przemysłowego.
Czytaj więcej...
Firma Teka wystartowała z nową kampanią reklamową – „Twój przepis na życie”. Swoimi działaniami chce zbliżyć się do konsumentów i przekazać, że wspólne przyrządzanie posiłku może generować niesamowite doświadczenia, pełne emocji, pozostające w naszych wspomnieniach na zawsze.
Czytaj więcej...
Chłodziarkozamrażarki to niejedyne urządzenia chłodnicze, które mogą znaleźć swoje zastosowanie w domu. Na rynku dostępne są też produkty przeznaczone dla najbardziej wymagających klientów – koneserów wina, a nawet cygar.
Czytaj więcej...
Jedną z głównych przyczyn psucia się jedzenia, obok nieodpowiedniej temperatury, jest powietrze i jego skład. Zawarty w nim tlen oraz różne związki przyspieszają rozwój drobnoustrojów i bakterii, skracając trwałość produktów.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket