LG Electronics rewolucjonizuje produkcję klimatyzatorów kasetonowych 4‑way – wprowadza formowanie z piankowaniem i zamienia ABS na polipropylen, redukując zużycie plastiku, emisję CO₂ i wzmacniając strategię ESG marki.
Czytaj więcej...
Od dobrego samopoczucia po efektywność energetyczną – technologie Bespoke AI, Vision AI i Galaxy AI zmieniają sposób, w jaki żyjemy i komunikujemy się.
Czytaj więcej...
Grzegorz Skrzypczak – prezes zarządu ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA
Czytaj więcej...
Nowa kampania pokazuje, jak inteligentny dom Samsung (AI Home) wnosi nowoczesność i wygodę do codziennego życia.
Czytaj więcej...
Serwis Monitorowania Atmosfery Copernicus (CAMS) opublikował raport roczny oceniający stan jakości powietrza w Europie w 2024 roku. Raport opiera się na zaawansowanym modelowaniu oraz pomiarach referencyjnych prowadzonych przez państwa członkowskie UE. Przedstawia aktualny obraz stężeń zanieczyszczeń, ich źródeł oraz zmian w porównaniu z poprzednią dekadą. Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy (IOŚ-PIB) wskazuje na kilka wniosków, istotnych także z perspektywy Polski. (Fot. Pixabay)
Czytaj więcej...
Hisense Europe, działając przez Hisense Gorenje Germany, zawarło strategiczne partnerstwo z grupą MediaMarktSaturn. Ta nowatorska współpraca ma umocnić pozycję obu firm na globalnym rynku. Według deklaracji, to dopiero początek długofalowej, owocnej kooperacji.
Czytaj więcej...
Nowoczesne rozwiązania nie tylko rewolucjonizują procesy w przemyśle i logistyce – coraz częściej definiują również, czym dziś jest atrakcyjne miejsce pracy. Jak pokazuje raport grupy Progres „Z robotami ramię w ramię”, aż 39 pro, pracowników deklaruje gotowość do odejścia z firmy, jeśli ta nie nadąża za cyfrową transformacją i nie oferuje nowoczesnych narzędzi.
Czytaj więcej...
Wyniki najnowszego badania Samsunga pokazują, że w czasach, gdy nowoczesne rozwiązania i sztuczna inteligencja coraz bardziej przenikają się z naszym codziennym życiem, prawie 9 na 10 Europejczyków (88 proc.) ma obawy o swoją prywatność. W praktyce luka edukacyjna w obszarze prywatności może zahamować rozwój AI w wielu europejskich domach, a także w szeroko pojętym sektorze edukacji.
Czytaj więcej...
Wiosna bieżącego roku upłynęła pod znakiem wielu intensywnych działań edukacyjnych i środowiskowych zorganizowanych przez ElektroEko – największą organizację odzysku ZSEE w Polsce.
Czytaj więcej...
Niemal połowa, bo aż 46 proc., polskich e-sklepów prowadzi sprzedaż za granicą, a co piąty planuje rozpocząć ekspansję w ciągu najbliższego roku. Najczęściej wybieranymi kierunkami są Niemcy i Czechy (po 56 proc. wskazań), a także Słowacja (42 proc.), Wielka Brytania (35 proc.) i Francja (31 proc.) – wynika z raportu Fulfilio „Polski e-commerce za granicą”.
Czytaj więcej...
Stworzenie strategii współpracy między polskim i azjatyckim biznesem, wsparcie polskich firm działających na rynkach Azji i azjatyckich działających w Polsce, a także rozwój dialogu między biznesem i administracją publiczną - to najważniejsze cele Związku Pracodawców Asian Forum.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket