Jakie prawa ma każdy konsument w związku z naprawą zepsutego sprzętu elektronicznego? Czy producenci specjalnie postarzają nasze urządzenia? I na czym tak naprawdę polega globalna strategia na rzecz gospodarki opartej na ponownym użyciu? M.in. na te pytania odpowiedzą eksperci 15 czerwca podczas konferencji online „#Cyfryzujemy Polskę: Środowisko, Biznes, Konsument” pod honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Infomarket sprawuje patronat medialny.
Czytaj więcej...
BSH rozpoczęło akcję „Podwijamy rękaw”, której celem jest promowanie idei szczepień przeciw Covid-19 wśród pracowników. Pod hasłem kampanii zarząd i pracownicy firmy prezentują osobiste motywacje i zachęcają kolegów i koleżanki z pracy do szczepienia.
Czytaj więcej...
Pomimo entuzjastycznych reakcji zarówno wystawców, jak i odwiedzających organizator targów IFA – Messe Berlin musiał podjąć decyzję o odwołaniu tegorocznej fizycznej edycji imprezy.
Czytaj więcej...
Firma BSH uruchomiła w swoim serwisie fabrycznym bota, który rozmawia z klientami, rozumie ich pytania i odpowiada na nie. „Alex”, bo o nim mowa, wspiera pracowników serwisu AGD marek Bosch i Siemens.
Czytaj więcej...
A gdyby istniała pralka, która spełni marzenia? Dopierze wszystko w krótkim czasie, również koce i pościel. Usunie drobnoustroje i roztocza z ubrań, skutecznie pozbędzie się sierści, sama będzie dozować detergent, a także umożliwi dodanie kolejnej porcji prania w trakcie jej pracy. Będzie cicha i ekonomiczna. Brzmi jak marzenie? Amica w nowej kampanii udowadnia, że to już rzeczywistość.
Czytaj więcej...
Każdy, kto choć raz zaaranżował od podstaw kuchnię, z pewnością potwierdzi, że to wymagające zadanie. Przestrzeń ta musi być bowiem zarówno estetyczna, jak i funkcjonalna. A wiele w tym względzie zależy od właściwego doboru sprzętów AGD. Na co zwrócić uwagę przy ich zakupie?
Czytaj więcej...
„Dla wygody” – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsunga, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie „inteligentnych” pralek i pralkosuszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.
Czytaj więcej...
Czy wiecie, że statystyczny Polak chowa w swojej szafie co najmniej dwa nieużywane telefony komórkowe? Zgodnie z badaniem firmy Digital Care „Smart Barometr, czyli Polacy i ich smartfony” 62 proc. respondentów posiadało łącznie trzy smartfony – jeden do użytku, a dwa w szufladzie „na zapas”.
Czytaj więcej...
Przemysł AGD odnotował rekordowe wyniki w pierwszym kwartale tego roku. Polskie fabryki wyprodukowały w tym czasie łącznie 7,5 mln urządzeń dużego AGD. To o 1 proc. więcej niż w rekordowym poprzednim kwartale (4 kwartale 2020 r.) i aż o 30 proc. więcej niż 1 kwartale 2020 r. W sztukach to ponad o 1,7 mln urządzeń więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wolumen produkcji w w marcu był większy o 52 proc. w porównaniu do marca 2020 r.
Czytaj więcej...
Pod takim hasłem Amica rozpoczęła kampanię, w której dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia z funkcją pary, pozwalające sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i cyfrowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Czytaj więcej...
Firma Concept już od 30 lat oferuje klientom sprzęt AGD. Jej początki sięgają 1991 r., kiedy to Jindřich Valenta otworzył swój pierwszy sklep z artykułami gospodarstwa domowego
Czytaj więcej...
REMONDIS Electrorecycling jest na polskim rynku jednym z wiodących zakładów w branży recyklingu elektroodpadów oraz zużytych baterii i akumulatorów. W zakładzie przetwarzania w Błoniu na profesjonalnej linii w kontrolowany sposób przetwarzane są zużyte lodówki, które z uwagi na zawartość substancji zubożających atmosferę, zaliczane są do odpadów niebezpiecznych.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket