Firma Samsung od dawna jest liderem innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji i robotyki. Dowiodła tego także na tegorocznych targach CES, prezentując nowe produkty i kategorie.
Czytaj więcej...
Według raportu Salesforce w sezonie świątecznym w 2020 r. wartość sprzedaży w kanałach cyfrowych osiągnęła rekordowy poziom 1,1 bln USD w skali globalnej, co oznacza wzrost o 50 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Czytaj więcej...
EkoEksperymentarium oferuje wyjątkową grę, która pozwoli dzieciom w łatwy, przyjemny i dostosowany do ich wieku sposób rozpoznać, jak codzienne czynności domowe wpływają na obecny i przyszły stan środowiska oraz w jaki sposób każdy, także dziecko, może zadbać o dobro planety.
Czytaj więcej...
Podczas drugiej fali pandemii e-sklepy sprzedają jeszcze więcej niż wiosną. Na platformie sklepów internetowych Shoper kupujący wydali w listopadzie łącznie o 93 proc., a w ostatni Black Friday o 53 proc. więcej niż rok temu. To był rekordowy miesiąc i dzień dla lidera polskiego e-commerce.
Czytaj więcej...
W trudnej, pandemicznej rzeczywistości małe gesty mają ogromne znaczenie. Grupa MTP zorganizowała akcję „Razem dla medyków”, której celem jest ufundowanie posiłków dla zaangażowanych w walkę z COVID-19 pracowników służby zdrowia. Dołączyło do niej blisko 50 przedsiębiorstw, wśród nich także grupa Amica.
Czytaj więcej...
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Tiross Polska sp. z o.o. uruchomiła firmowy sklep internetowy. Dzięki niemu będą oni mieli dostęp do całego asortymentu bezpośrednio od producenta
Czytaj więcej...
Do największych przegranych 2020 r. należą centra handlowe. Wiosną musiały zamknąć się przed Wielkanocą oraz straciły znaczną część najważniejszego w tej branży IV kwartału. Sklepy przenoszą sprzedaż do sieci we własnym zakresie, podczas gdy galerie bezradnie czekają na kupujących.
Czytaj więcej...
Rok 2020 kończy się dużym sukcesem dla grupy Amica – prezes Jacek Rutkowski został uhonorowany nagrodą „Diamenty OPZZ” w kategorii „Najlepszy Pracodawca”. Nagroda przyznawana jest związkowcom, organizacjom związkowym oraz pracodawcom, którzy szanują dialog społeczny.
Czytaj więcej...
Szorowarka BDS 43/Orbital C to urządzenie, które potrafi bardzo wiele i jednocześnie bardzo niewiele wymaga od operatora. Jest dziecinnie łatwa w obsłudze i poradzi sobie naprawdę z każdym zadaniem.
Czytaj więcej...
Ze sprzedażą tego asortymentu rynek poradził sobie znakomicie zarówno podczas pierwszej, jak i drugiej fali pandemii. Od kwietniowego zastoju, gdy w związku z nagłym zamknięciem sklepów dostawy do dystrybutorów zmalały o 23 proc., obserwowaliśmy dwucyfrową dynamikę wzrostu w każdym miesiącu 2020 r. w porównaniu do roku wcześniejszego (2019). Po jedenastu miesiącach sprzedaż ilościowa była aż o 11 proc. większa niż w tym okresie roku 2019.
Czytaj więcej...
Marka Vestfrost po raz kolejny była partnerem archiDAY. Jest to cykliczne wydarzenie organizowane dla architektów, projektantów wnętrz, designerów, dekoratorów czy stylistów, które co roku odbywa się w ramach targów Warsaw Home. Edycja 2020, która odbyła się w październiku, ze względu na pandemię została przeniesiona do Internetu.
Czytaj więcej...
Tak jak globalne pandemie XIX i początku XX wieku dały początek współczesnej architekturze, tak koronawirus rewolucjonizuje dotychczasowe myślenie o przestrzeniach do mieszkania, pracy i spędzania czasu wolnego. Epidemia odcisnęła piętno także na wydarzeniach takich jak 4 Design Days. Organizatorzy, z uwagi na sytuację na świecie, zmuszeni byli do zmiany terminu imprezy.
Czytaj więcej...© 2025 InfoMarket