Artykuły

Nowa

Nowa strona internetowa

2018-02-27

Pod koniec ubiegłego roku informowaliśmy o zmianach, jakie wprowadziła firma Adler Europe w obszarze działania firmy. Wśród wielu ciekawych zmian są także te z obszaru marketingu i komunikacji.

Czytaj więcej...
Ważne wyróżnienie

Ważne wyróżnienie

2018-02-16

Redakcja magazynu „PC World” pod koniec zeszłego roku ogłosiła ranking najlepszych robotów sprzątających. Opisaliśmy zwycięzcę rankingu, nie należy jednak zapomnieć o wyróżnionych.

Czytaj więcej...
„Moc” z produktami do pielęgnacji ciała

„Moc” z produktami do pielęgnacji ciała

2018-02-16

„Gwiezdne wojny”, czyli „Star Wars” to film-fenomen. Od lat firmy współpracujące z Disneyem zarówno przed premierą kolejnej części, jak i po niej wprowadzają na rynek produkty związane z tą popularną i niezwykle lubianą produkcją filmową.

Czytaj więcej...
Mocne uderzenie

Mocne uderzenie

2018-02-12

Firma i zarazem marka iRobot słynie z produkcji najbardziej zaawansowanych technicznie robotów sprzątających. Końcówka ubiegłego roku i szereg wygranych plebiscytów oraz niezliczone wyróżnienia potwierdzają niezwykle silną pozycję marki na polskim rynku.

Czytaj więcej...
Etykiety energetyczne

Etykiety energetyczne

2017-07-28

Z początkiem września 2017 r. nastąpiły zmiany w nowych etykietach energetycznych dotyczących klasyfikowania odkurzaczy. To kolejny etap zmian w etykietowaniu odkurzaczy.

Czytaj więcej...
Prężnie rozwija się na rynku

Prężnie rozwija się na rynku inteligentnych urządzeń sprzątających

2017-07-17

Polska firma RoboJet prężnie rozwija się na rynku inteligentnych urządzeń sprzątających. Po pozytywnym odbiorze najnowszego odkurzacza automatycznego ze zintegrowanym oczyszczaczem powietrza – RoboJet Air PRO, firma zaczyna szturmować rynki zagraniczne.

Czytaj więcej...
Najczęstsze problemy

Najczęstsze problemy męskiej skóry

2017-05-19

Badanie przygotowane przez markę Braun przeanalizowało główne typy współczesnych mężczyzny – ich najczęstsze problemy skórne oraz to, w jaki sposób tryb życia wpływa na stan ich skóry. 

Czytaj więcej...
Wsparł modelki na pokazie

Wsparł modelki na pokazie Thecadess

2017-05-10

Najnowszy pokaz duetu Thecadess zaproponował kolekcję na wiosnę i lato 2017 r. Wydarzenie wsparła marka Remington, która zadbała o piękne nogi modelek, udostępniając im najnowszy depilator IPL.

Czytaj więcej...
Nowa odsłona aplikacji

Nowa odsłona aplikacji

2017-05-10

W ulepszonej aplikacji iRobot Home 2.0 pojawiły się nowe, dodatkowe funkcje. Użytkownik po każdym zakończonym cyklu sprzątania może zobaczyć m.in. wyświetlaną na ekranie mapę pokrycia powierzchni, jak również miejsca obszarów bardziej zabrudzonych (DirtDetect).

Czytaj więcej...
Zwiększanie mocy

Zwiększanie mocy ssania odkurzacza

2017-04-11

Jak zwiększyć moc ssącą odkurzacza bez wymiany jego silnika? Jak sprawić, by wraz z zapełnianiem się worka, efektywność urządzenia nie malała? Poznaj proste sposoby na szybsze i skuteczniejsze odkurzanie.

Czytaj więcej...
iRobot o nawigacji przyszłości

iRobot o nawigacji przyszłości

2017-02-08

Warszawa, 7 lutego 2017 r. – rynek robotów sprzątających rozwija się bardzo dynamicznie
i wykorzystuje coraz więcej dostępnych rozwiązań. iRobot Corporation jako jego pionier i lider doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że produkt musi być stale rozwijany w oparciu o dostępne, ale i sprawdzone rozwiązania. Wszystko to ma na celu realizację nakreślonej przez firmę wizji marki oraz całej gałęzi gospodarki.

Czytaj więcej...
Rebranding produktów Wahl

Rebranding produktów Wahl oraz produkty premium firmy Moser

2017-01-20

Warszawa, 18 stycznia 2017 – Moser, marka premium należąca do firmy Wahl, jest obecna od ponad 50 lat na rynku maszynek do strzyżenia. Marka posiada w swojej ofercie produkty zarówno dla profesjonalistów jak i dla szerokiego odbiorcy, które teraz dostarczane są w bardziej atrakcyjnym opakowaniu o dynamicznych kolorach oraz nowoczesnym logo.  Opakowanie premium ma odpowiadać jakości produktu, a kolory (niebieski i zielony i szary) dokładniej przedstawiają modele. Bardziej widoczne jest również flokowane, czerwone logo. Celem tego zabiegu jest lepsza rozpoznawalność produktu wśród konsumentów. 

Czytaj więcej...
x

Kontakt z redakcją

© 2025 InfoMarket